Założenie największego browaru wschodnich Niemiec E. Haase Lagerbierbrauerei przy ulicy Krakowskiej 100.
Przestrzeń Do Hackowania Sztuki
Czym Jest Hackerspace?
Hackerspace - tak myślimy o przestrzeni wewnątrz oraz wokół unIQ Studio. Tworzymy nie tylko studio nagrań, ale kreatywną przestrzeń do hackowania muzyki i sztuki, w której możesz zrealizować własne, wyjątkowe pomysły.
W unIQ Studio spotykają się ludzie o wielu talentach, pasjach i doświadczeniach. Hackerspace to pracownia do wymiany pomysłów i tworzenia tych najbardziej unikatowych projektów.
Chcemy, aby unIQ Studio inspirowało różnych ludzi, w różny sposób: przestrzenią, sprzętem, doświadczeniem, klimatem, osobowościami... Organizujemy warsztaty dla producentów i akustyków, współpracujemy z Laboratorium Śpiewu i Mowy, jesteśmy partnerami Centrum Inżynierii Dźwięku oraz jesteśmy w stałym kontakcie ze szkołami uczącymi przyszłych specjalistów branży audio. Współpracują z nami nie tylko dźwiękowcy, ale też filmowcy, pisarze, plastycy czy graficy. unIQ Studio to swoiste laboratorium, w którym poprzez wymianę artystycznych doświadczeń chcemy pobudzać twórcze myślenie. Zapraszamy do jednego z najbardziej wyjątkowych miejsc na mapie Wrocławia, w budynku starego browaru E. Haasego przy ulicy Krakowskiej 100.
Dołącz do nas!
Podoba Ci się idea artystycznego HACKERSPACE? Chcesz zostać naszym ambasadorem? A może chcesz być częścią naszego zespołu? Nie wahaj się i napisz do nas.
Nasza historia
Właścicielem browaru
zostaje Georg Haase
W budynku zaczyna działać państwowa centrala rybna.
Początek funkcjonowania
fabryki POLLENA.
Marek Dziedzic i Marcin Sawicz podejmują decyzję o otwarciu studia nagrań.
Przywrócenie do życia przestrzeni Krakowskiej 100 pod nazwą "Zaklęte Rewiry"
Startuje unIQ Studio.
Pierwsze nagrania
przy ul. Oppmana 5
(Percival Schuttenbach).
Budowa obecnego studia przy
Krakowskiej 100.
Pierwsze nagranie w nowym studio (This Great End).
Początek współpracy z Regionalnym Ośrodkiem Edukacji.
Zakup konsoli CALREC S2.
Początek współpracy z Akademią Realizacji Dźwięku.
Uruchomienie dodatkowych czterech pracowni realizatorskich.
Zakup konsoli CALREC S1.
Otwarcie reżyserki C wraz z dwoma pomieszczeniami do nagrań.